Souhrn:
Příspěvek je věnován problematice názoru a postoju návětěvníku lékáren, které zaujímají k otázce
informačních potřeb a spokojenosti s informacemi a službami poskytovanými v lékárnách ER. Jsou
prezentovány výsledky dotazníkového průzkumu v podobě odpovědí na otázky: proč respondenti
navštěvují lékárnu a jaký je důvod současné návštěvy, komu dávají přednost při výdeji léku a proč,
jak často navštívili lékárnu v posledním období, odkud získávají informace o lécích, zda je pro ni
výhodné získávat informace v lékárně a jakou informaci obdrželi při současné návštěvě, kdo tyto
informace nebo rady poskytuje, kolik informací získali a jak jsou s nimi spokojeni, zda požadovali
v lékárni informace, příp. za tímto účelem lékárnu navštívili, zda a proč si respondenti cíleni vybrali
konkrétní lékárnu, zda denně užívají léky a které, jaký je jejich názor na výšku doplatku, jaké volně
prodejné léky si kupují, kterým lékum dávají přednost, zda se soustřeďují na určitý přípravek, příp.
který; jaký je jejich názor na šířku sortimentu volně prodejných léku, zda užívají homeopatika a co
v lékárně postrádají.
Klíčová slova:
informovanost o lécích - spokojenost pacientů se službami - dotazníkový
průzkum
|